menu
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדה לאירועים קטנים

כאשר מתכננים אירוע קטן מכל סוג, מציאת מקום שיהיה בית לאירוע שלכם, זו אחת המשימות שתהיה בראש סדר העדיפויות שלכם. 

אם אתם מחפשים מקומות לאירועים קטנים במרכז הארץ, ספרה זו מסעדת שף, בר, חלל אירועים ותוספת נהדרת לסצנת המסעדות באזור המרכז, בהובלתו של השף בני מדר. בני מדר, בהכשרת המטבחים המובילים בעולם, הגיע אל הספרה כדי להציע לכם חוויה קולינרית מדהימה לכל החושים ואת האפשרות לקיים אירועים קטנים בסטנדרט גבוה. 

בלוקיישן מרשים ומרכזי ברחובות ועם תפריט מוקפד שלוקח כל אירוע שתבחרו לקיים אל השלב הבא, האירוע האינטימי שלכם, יהפוך למרשים, יוקרתי ומעורר השראה. 

אזור ישיבה סגור

מסעדות לאירועים קטנים במרכז הארץ

כאשר רוצים לבחור מסעדות לאירועים קטנים, המיקום חשוב ביותר ומהווה גורם מרכזי. הספרה היא מסעדת שף בלוקיישן מרכזי ומדהים, מה שיאפשר לאורחים שלכם להגיע בנוחות, בכל זמן בו תרצו לקיים את האירוע שלכם.

יותר מכך, אצלנו תהנו מכל הגמישות לערוך את החלל כפי שתרצו, אנו מזמינים אתכם להרגיש בבית ולחלוק איתנו את הוויז’ן שלכם, והצוות המקצועי שלנו ישמח להוציא אל הפועל כל רעיון מיוחד שיש לכם.

מקום לאירועים קטנים עם תפריט מוקפד בסטנדרט גבוה

היתרון המרכזי בקיום אירוע קטן במסעדה הוא תחושת האינטימיות והאווירה הביתית. אך בשונה מאירוע בבית, כאן אתם זוכים להתפנק בארוחה טובה ואיכותית, בשירות מעולה ברמה הגבוהה ביותר ובמנות מדהימות שיעוררו את כל החושים שלכם, וירשימו מאוד את המוזמנים שמגיעים לחגוג אתכם. 

אנו דואגים להשאיר את הבחירה בידיים שלכם, ומעמידים לרשותכם את האפשרות ליצור תפריט שמותאם בדיוק לסוג האירוע ולהעדפות הקולינריות שלכם. המנות הנבחרות יוגשו אל השולחן לכל אורך האירוע בהתאם לאווירה ולסגנון שתרצו ליצור.

סביצ'ה גורמה

איזה סוג של אירוע במסעדה מתאים לכם?

ספרה היא מקום לאירועים קטנים עד 50 איש (מקסימום 250) בה תוכלו לקיים כל סוג של אירוע, החל בחתונה ועד אירוע עסקי. מעוניינים לחגוג במסיבת ריקודים נוצצת עד השעות הקטנות של הלילה או לקיים אירוע פורמלי ומוקפד שמתוכנן עד לרמת הפרט הקטן ביותר? אצלנו תוכלו לחגוג את כל סוגי האירועים, כמו גם לקבל את מלוא הפרטיות וליהנות מאירוח בוטיק ברמה גבוהה באחד מחללי ה- VIP. 

ובשורה התחתונה, בין אם תרצו לקיים אירוע באווירה משפחתית ובין אם אירוע באווירה רשמית, ספרה היא הבית לכל סוגי האירועים.

ישיבה בטבע

אירועים קטנים במרכז, בחוץ ובפנים

החלל שלנו מותאם עבור אירועים קטנים, ובעיקר לרצונות שלכם. כאשר מזג האוויר נעים תוכלו לבלות בבוסתן המקסים שלנו, ובכל מקרה אחר, תוכלו לקיים את האירוע בחלל המקורה, אותו ניתן להתאים למידותיכם. 

אנו גם יכולים להקצות לכם חללים פרטיים, בהתאם לסדר גודלו של האירוע, כך שמחכות לכם המון אפשרויות בחירה, לצד היכולת לנתב את הזרימה בחלל ולהכניס את הטאץ’ האישי והמיוחד שלכם.

כל התנאים הנחוצים לאירוע ברמה הגבוהה ביותר

בחברה המודרנית בה אנו חיים החדשנות הטכנולוגית משחקת תפקיד מרכזי. אנו יודעים שכשאתם מחפשים מסעדה לאירועים קטנים, חשוב לכם שהמקום יהיה ערוך עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. 

מסעדת שף ספרה מציעה לכם סטנדרט גבוה בכל אחד מהיבטי האירוח, החל בעיצוב מלא בסטייל, דרך תפריט מוקפד ועד טכנולוגיה מתקדמת ברמה הגבוהה ביותר. התנאים הללו ועוד, הם שמאפשרים לכם ולאורחים שלכם ליהנות מחוויית האירוח הטובה ביותר. 

מסעדת שף ספרה שוכנת בתוך הסביבה הטבעית של פרדסי רחובות, במיקום סופר מרכזי, ומהווה את המיקום המושלם עבור כל אירוע קטן ואינטימי. לפרטים נוספים מוזמנים ליצור איתנו קשר!

מוזמנים לשתף:
מסעדה לאירועים קטנים
Sphera - מסעדה, בר ואירועים ברחובות
אז, שנעבור לספרה אחרת?

כדי שתקבלו את השירות הטוב ביותר, אנחנו רק צריכים כמה פרטים קטנים: