menu
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל היתרונות של אירועים עד 100 מוזמנים

תכנון אירוע דורש התייחסות להמון פרטים, כאשר אחד הפרטים היותר חשובים הוא מספר האורחים. אומנם לאירועים רבי משתתפים יש את הייחוד שלהם, אבל יש משהו אינטימי ומאוד מיוחד בארגון אירועים של עד 100 מוזמנים.

מספר המוזמנים קובע את תחושת האינטימיות

אחד היתרונות הגדולים של אירועים עד 100 איש, בא לידי ביטוי ביכולת ליצור אווירה אינטימית יותר. בין אם אתם מזמינים חברים ותיקים, את בני המשפחה הקרובה או עמיתים שלכם למקצוע, רשימת אורחים קטנה יותר תהפוך את האירוע להרבה יותר אינטימי. ניתן יהיה להתרכז בכל אחד מהאורחים באופן אישי, האווירה תהיה יותר נעימה ורגועה, ותוכלו באמת לבלות זמן איכות עם האנשים שהוזמנו, מה שיוסיף טאץ’ אישי לאירוע שלכם.

כל היתרונות של אירועים עד 100 מוזמנים

התאמה אישית של חוויית האירוע – יותר אפשרויות

כאשר מתכננים אירוע אינטימי המוגבל ל- 100 אנשים, בזכות מספר המוזמנים הקטן אפשר להתמקד בפרטים הקטנים יותר וליצור חוויה מותאמת אישית. מעיצוב המקום ועד בחירת התפריט, אפשר לתכנן כל פרט כך שיתאים להעדפות האורחים, להשקיע באיכות וליצור תחושה של אקסקלוסיביות, ולהבטיח שהאירוע יהיה הרבה יותר אלגנטי ומרשים.

ארגון ותכנון אירועים עד 100 איש ברמה גבוהה

כאשר ישנם פחות אורחים, תכנון האירוע יהפוך להרבה יותר יעיל. ההיקף הקטן של האירוע מפשט את מאמצי הארגון, מפחית לחצים ומאפשר לכם להתקדם שלב אחר שלב. תכנון אירועים גדולים דורש הרבה יותר השקעה, מכל הבחינות, בעוד שאירועים קטנים יותר, קל יותר לארגן, שום פרט לא נעלם מעיניכם, ויהיה לכם קל יותר להקפיד על הפרמטרים שחשובים לכם מבחינת שירות ואיכות.

כל היתרונות של אירועים עד 100 מוזמנים

מקום לאירוע עד 100 איש - מסעדת השף ספרה

כאשר מתכננים אירוע ל- 100 מוזמנים, ישנה חשיבות למקום שבו בוחרים לקיים את האירוע. מסעדות לאירועים עד 100 איש יש לא מעט, אבל מסעדת שף ספרה מציעה לכם את האפשרות לקיים אירועים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, בכל סדר גודל, תוך שמציעה לכם את כל היתרונות שהפכו אותה, לאחת המובילות בסצנה. 

חדרי VIP מעוצבים

אם אתם מתכננים אירוע או חתונה אינטימית מוזמנים לבדוק את חדרי ה- VIP שלנו המתאימים לכמויות משתנות של מוזמנים. חדרי ה- VIP מעוצבים בקפידה כהמשך ישיר של המסעדה, אך עם אקסטרה פרטיות. גם השירות ברמת VIP בחללים אלו, צוות המלצרים יהיה זמין עבורכם כשהוא מגיש מנות שף ייחודיות אל השולחן לכל אורך הערב, אותן ניתן לשדך ליינות בוטיק או לקוקטיילים מיוחדים מהבר וליצור תפריט משודרג ומוקפד ביותר.

מרפסת חיצונית הפונה אל הנוף

אלו שמעוניינים לקיים אירוע באוויר הפתוח ייהנו מהמרפסת שלנו, אשר משקיפה אל הפרדסים והופכת לפינת חמד אמיתית בשעת בין ערביים, כאשר השמש מתחילה לשקוע, ורוח נעימה מתחילה לנשוב בחוץ. במרפסת אפשר לקיים אירוע טעימות יין, עם מנות ראשונות מיד השף, או ליצור כל מפגש חברתי בלתי מחייב, באווירה נעימה של ערב בחוץ.

חלל המסעדה של ספרה

גם חלל המסעדה המרכזי זמין עבורכם לאירועים פרטיים בתיאום מראש, ניתן לעצב אותו בהתאמה לקונספט או רעיון מיוחד שיש לכם, כל כן בהתאמה למספר המוזמנים. גם במצבו הטבעי, חלל המסעדה מעוצב למשעי על ידי טובי המעצבים, עם אלמנט תאורה דינמי שמתאים את עצמו לכל שעה ביום ויוצר אווירה מהפנטת ואינטימית. 

מצוינות קולינרית של השף בני מדר

בליבה של מסעדת השף ספרה נמצא המטבח בניצוחו של השף בני מדר, אמן קולינרי מהשורה הראשונה, עם יד יצירתית וכישרון מדהים לשילוב בין טעמים, מרכיבים, צבעים ומרקמים. התפריט המוקפד שלנו הוא תענוג לכל החושים, והוא כשלעצמו הופך את החוויה במסעדה למעוררת חושים ומלאה בהשראה ייחודית.

חצר המסעדה שמקורה

התאמה למגוון רחב של אירועים

בין אם אתם מתכננים אירוע פרטי ובין אם עסקי, מסעדת השף ספרה מציעה לכם חללי אירועים מגוונים המתאימים למפגשים של עד כ- 100 אורחים בשעות שונות של היום. צוות המסעדה ישמח להתאים את הפריסה של המקום לכל סוג של אירוע, ולמקסם את כל היתרונות!

אנו מציעים לכם את האפשרות לתכנן את האירוע האולטימטיבי בו כל המרכיבים ישתלבו יחד בצורה סינרגטית והשהות במתחם תהפוך לחוויה שאין שניה לה. פנו אלינו לפרטים נוספים או לבדיקת זמינות!

0723922099  |  צרו קשר

מוזמנים לשתף:
כל היתרונות של אירועים עד 100 מוזמנים
Sphera - מסעדה, בר ואירועים ברחובות
אז, שנעבור לספרה אחרת?

כדי שתקבלו את השירות הטוב ביותר, אנחנו רק צריכים כמה פרטים קטנים: